Retningslinjer for fraktLeveringsinformasjon (kun Storbritannia)

Retningslinjer for frakt
Leveringsinformasjon (kun Storbritannia)

Portodetaljer

Bestillinger under £100,00

Royal Mail (£12,70) leveringsestimat = 14–16 virkedager

Royal Mail (£13,50) leveringsestimat = 12-14 virkedager


Vær oppmerksom på at leveringstidsestimater (unntatt levering neste virkedag) ikke er garantert, og vi vil ikke tilby refusjon av leveringsgebyr for bestillinger som ikke leveres innenfor disse anslåtte tidsskalaene. Garanterte tidsrammetjenester er svært dyre, og vi tar ikke betalt for eller bruker dem. Vi kan ikke kontrollere Royal Mails leveringstider, og varer som sendes ved hjelp av disse tjenestene anses ikke som tapt før det har gått 7 virkedager (etter forsendelsesdagen).

For levering neste virkedag må bestillinger legges inn før kl. 13.00, mandag til fredag. Bestillinger som legges inn etter kl. 13.00 vil bli sendt neste virkedag. Arbeidsdager er fra mandag til fredag ​​og ekskluderer helger og helligdager, dvs. bestillinger som legges inn etter middag på fredag, vil ikke bli sendt før mandag og levert på tirsdag. Bestillinger som legges inn etter middag fredag ​​hvor påfølgende mandag er en helligdag vil ikke bli sendt før påfølgende tirsdag og levert på onsdag. Lørdag er ikke en arbeidsdag, og derfor vil bestillinger som legges inn etter middag på torsdag ved bruk av denne tjenesten, bli sendt på fredag ​​og vil sannsynligvis ankomme på lørdag, men ikke garantert ankomme før mandag.

Med 'Signert' og 'Neste arbeidsdag' levering, vil et sporingsnummer for hver bestilling bli sendt på e-post (forutsatt at et er oppgitt i kassen). Bestillinger kan spores på https://www.royalmail.com/track-your-item. 'Royal Mail Signed' Sporing viser bare utsendelse og levering, uten oppdateringer i mellom. 'Next Day Delivery'-sporing gir trinnvise oppdateringer. smelltoimpress.co.no er ikke ansvarlig for og kan ikke påvirke leveringstidene når bestillingen har forlatt våre lokaler, men hvis levering ikke gjøres innen de angitte tidsrammene for neste dag leveringstjeneste, vil leveringsgebyret bli refundert, med mindre årsaken til sen levering er en naturhandling, for eksempel ugunstige værforhold, eller industriell/streik handling fra leveringsselskapet.

Vær oppmerksom på at prosedyren for å signere for leveranser er at Royal Mail-utleveringspersonen vil overlevere pakken til en mottaker og deretter signere enheten selv. Kunder blir ikke lenger bedt om å signere enheter, og derfor vil signaturen på leveringsbevis ikke være kundens. Hvis du ikke er inne på leveringstidspunktet vil postbudet/budet vanligvis legge igjen en lapp for å si at pakken er tatt tilbake til depotet hvor du kan hente den/be om omlevering. Alternativt kan pakken etterlates hos en nabo, og igjen skal en lapp (men vil ikke alltid) ligge igjen på kundens adresse. Hvis en nabo aksepterer levering på de tiltenkte mottakernes vegne, anses bestillingen som "levert". Dette er en betingelse for at vi godtar bestillingen din. Hvis du ikke godtar disse retningslinjene, vennligst kontakt oss før forsendelse, og vi vil kansellere og refundere bestillingen din. Når Royal Mail har forsøkt å levere, er det kundens ansvar å hente fra naboen eller avtale henting eller omlevering med Royal Mail.

Studentinnkvartering, delt innkvartering eller levering av forretningsadresser.

Vær oppmerksom på at mange leveranser til student- eller delt innkvartering mottas av naboer eller en concierge og signert (i tråd med Royal Mail Policy) av Royal Mail-utleveringspersonen. På forretningsadresser kan en kollega akseptere levering på den tiltenkte mottakerens vegne. I alle tilfeller, hvis pakken er signert som "levert", av Royal Mail, vil ikke smelltoimpress.co.no godta noen krav hvis pakken ikke ble levert til den tiltenkte mottakeren. Dette er en betingelse for at vi godtar bestillingen din. Hvis du ikke godtar disse retningslinjene, vennligst kontakt oss før sending, så kansellerer vi og refunderer bestillingen din.

Leveringstider & varer tapt under transport

Levering vil vanligvis være innenfor de estimerte tidsskalaene som vises ved kassen, men med unntak av levering neste arbeidsdag, er dette ikke garanterte tidsskalatjenester og smelltoimpress.co.no kan ikke påvirke Royal Mails leveringstider. Alle varer som ikke leveres, må rapporteres smelltoimpress.co.no innen 10 arbeids-/postdager etter forsendelse. smelltoimpress.co.no aksepterer ikke krav om manglende levering dersom vi ikke blir informert om manglende levering innen 10 virkedager etter at bestillingen er sendt. Når vi blir informert om manglende levering, er Vi pålagt av Royal Mail, å vente totalt 7 virkedager før det kan gjøres krav på en tapt vare, og derfor regner vi ikke varer som tapt før det har gått 7 virkedager. På dette tidspunktet vil et krav bli reist og en erstatningsvare sendt (lageret tillater det). Hvis varer er utsolgt, vil det bli foretatt en refusjon.

I tilfelle en bestilling går tapt under transport, er kunden pålagt å samarbeide med smelltoimpress.co.no og Royal Mail for å håndtere kravet. Manglende samarbeid kan gjøre kravet om tapt ordre ugyldig.

smelltoimpress.co.no kan ikke akseptere ansvar for forsinkede eller tapte bestillinger på grunn av feil leveringsadresser. Kunders bestillingsbekreftelse på e-post vil angi leveringsadressen som ble oppgitt med bestillingen. Dette er kundens mulighet til å informere oss om eventuelle feil. Det er kundens ansvar å sørge for at alle leveringsdetaljer som oppgis er korrekte for å sikre at det ikke oppstår problemer med levering. Hvis e-postkontaktinformasjon ikke er oppgitt og vi ikke kan bekrefte detaljene gitt av kunden, kan igjen smelltoimpress.co.no ikke akseptere ansvar i tilfelle tapt leveringsadresse blir forsinket. gitt.